dimecres, 22 d’abril del 2009

Sant Jordi al Poble-sec







Demà, Sant Jordi, com ja fa uns quants anys, a la Plaça del Molino, avui ja, també, Plaça de la Bella Dorita, hi haurà fira de llibres i roses i durant tot el dia els autors i autores vinculats amb el barri firmarem la nostra producció més recent. Jo hi seré de 17 a 18 de la tarda, si tot va bé. La veritat és que aquest any m'he embolicat i aniré a firmar a molts llocs, podeu mirar la programació al meu altre blog La panxa del bou . Estic molt contenta d'aquest darrer llibre, la veritat, més que res perquè em sembla que, a banda de ser millor o pitjor que d'altres meus, manté molt l'interès, enganxa, que diuen avui, cosa important, sobretot en contemplar l'allau literari que ens caurà a sobre amb motiu de la festa. A la Plaça del Molino trobareu també la meva novel·la anterior La descomposició de la llum, i el de poemes, La pols dels carrers, tots ells amb referències al barri i a la ciutat.




Al vespre, després de comprar llibres i roses, podeu acabar el dia d'una forma molt adient, assistint al Concert de Sant Jordi, que oferirá la Coral Daina a l'església de Lurdes. I el diumenge, per acabar de rematar la setmana, tenim l'Aplec de Santa Madrona, amb moltes activitats. Santa Madrona és el dia 14 de març, però l'Aplec es fa a l'abril perquè el temps acompanya molt més. És una gran oportunitat per visitar l'ermita, del segle XVIII, que només s'obre en aquesta ocasió i per compartir una estona de gresca i retrobar amistats. A mi, m'encanta, això de l'Aplec.